Materiał Partnera

Czy warto kupić używaną kserokopiarkę?

Czy warto kupić używaną kserokopiarkę?

Zakup używanej kserokopiarki może okazać się idealnym sposobem na zaoszczędzenie większej sumy pieniędzy. Zysk dostrzegą w tym szczególnie firmy dysponujące niedużym budżetem. Faktycznie to rozwiązanie ma wiele zalet, jednak łączy się również z pewnym ryzykiem. Pochopny zakup sprzętu od niesprawdzonego źródła może przysporzyć więcej problemów niż korzyści. Podpowiadamy, co zrobić, aby uniknąć takiej sytuacji.

Zysk z zakupu używanej kserokopiarki

Czy zakup używanej kserokopiarki się opłaca? Nie zawsze, jednak dla osób z odpowiednim podejściem i nastawieniem odpowiedź na to pytanie będzie twierdząca. Podstawową zaletą takiego rozwiązania jest oczywiście poniesienie niskich kosztów. Decydując się na zakup używanego sprzętu, zaoszczędzisz przynajmniej część pieniędzy. Pamiętaj jednak, że zbyt niska cena urządzenia powinna wzbudzić Twoje podejrzenia. W dalszej treści tekstu znajdziesz wskazówki, czym się kierować, aby nie zostać ofiarą oszustów.

Dlaczego warto kupić używaną kserokopiarkę? W wielu przypadkach ich jakość nie różni się od nowych urządzeń. W swoich poszukiwaniach możesz napotkać na tzw. poleasingowe kserokopiarki, z których korzystała inna firma przez cały okres umowy leasingowej. Takie urządzenia są często tak samo sprawne, jak na samym początku ich użytkowania. W tym przypadku możesz również zyskać nadal aktualną gwarancję, a tym samym możliwość złożenia reklamacji lub uzyskania pomocy w razie problemów technicznych.

Co zrobić, aby zakup nie okazał się błędem?

Podstawowym sposobem na zakup używanej, ale dobrej jakości kserokopiarki jest nawiązanie współpracy ze sprawdzonym źródłem. Nie wydaje się to trudne, a jednak w praktyce może być bardzo problematyczne. W takim razie, jak rozpoznać, która firma jest uczciwa? Takie przedsiębiorstwa nie ukrywają żadnych informacji o sprzedawanym produkcie. Brak danych, chociażby o przebiegu urządzenia, powinno zwiększyć Twoją czujność.

Swoją uwagę zwróć na firmy, które udostępniają rzetelne opisy produktów – do takich przedsiębiorstw należy m.in. firma Adlers Serwis z Warszawy oferująca sprzedaż, najem lub naprawę urządzeń biurowych. Pamiętaj, że dobre źródło to takie, które udzieli Ci jasnych odpowiedzi na każde z Twoich pytań. Jakie informacje o wybranym produkcie warto uzyskać? Kiedy poznasz podstawowe dane urządzenia, sprawdź, czy w urządzeniu są tzw. przekładki, czyli różne elementy pochodzące z innych sprzętów. Takie rozwiązanie z pewnością nie przyniesie zysku, za to narazi Cię na poniesienie kolejnych kosztów.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję