Artykuł sponsorowany

Co należy wiedzieć o projektowaniu stoisk wystawienniczych?

Co należy wiedzieć o projektowaniu stoisk wystawienniczych?

Targi są bardzo dobrym sposobem na promocję firmy. Aby jednak w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje udział w nich, warto popracować nad kilkoma istotnymi szczegółami. Przedstawienie profesjonalnej oferty zawsze poprzedzone jest dostrzeżeniem przez potencjalnego klienta stoiska wystawienniczego. Należy zatem zadbać przede wszystkim o ciekawy projekt takiego stoiska. Sprawdźmy, jak można zaskoczyć odwiedzających targi.

O czym należy pamiętać projektując stoisko wystawiennicze?

Bardzo istotnymi czynnikami wpływającymi na optymalne przedstawienie oferty potencjalnym klientom są: wielkość stoiska oraz jego konfiguracja. Aby dobrze zaplanować powierzchnię stoiska wystawienniczego, należy wziąć pod uwagę wielkość oraz specyfikę produktu. Jeżeli nie jest on prezentowany w stałych rozmiarach (np. kruszywo budowlane, płatki owsiane) należy umieścić go w gablocie lub menzurze. Na wielkość stoiska ma również wpływ liczba gości odwiedzających. Do nich dostosowana powinna być liczba osób obsługujących stanowisko. Konfiguracja oznacza z kolei proporcje stanowiska oraz umożliwienie swobodnego do niego dostępu klientom, czyli otwarcie na komunikację. Najpopularniejszymi możliwościami są stoiska: szeregowe, narożne, półwyspowe oraz wyspowe. To ostatnie jest najbardziej korzystne pod względem marketingowym – umożliwia komunikację z każdej strony w przeciwieństwie do stoisk szeregowych.

Innowacyjne stoiska wystawiennicze

Dużo dobrego wniosły w branżę wystawienniczą nowoczesne technologie – dzięki nim możemy firmową ofertę przedstawić za pomocą filmu wyświetlanego na dużym ekranie umieszczonym na naszym stoisku. Ludzka kreatywność nie zna granic, dlatego scenariuszem może być zastosowanie danego produktu, korzyści wynikające z wykorzystania usługi lub ciekawie przedstawiona historia firmy. Film, grafika, animacja – każdy z tych elementów przyciągnie uwagę osób zwiedzających targi i zachęci do wejścia w interakcję. Jedną z firm, która ma duże doświadczenie w branży wystawienniczej, ponieważ działa w niej od ponad 20 lat, jest Art-Co z Chynowa. Przez okres swojej działalności firma zdążyła pozyskać wielu klientów nie tylko z Polski, ale również zza granicy – projektowane przez nią stoiska firmowe można zobaczyć w niemal całej Europie m.in. w Cannes, Mediolanie oraz Paryżu. Projektowanie oraz zabudowa stoisk targowych i wystawienniczych odbywa się zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami klientów. Ponadto firma Art-Co dysponuje solidnym zapleczem materiałowym do stworzenia stoiska oraz własną flotą transportową.  

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.