Artykuł sponsorowany

Awaria sprzętu w trakcie pracy? Poznaj zalety współpracy B2B z PGN

Awaria sprzętu w trakcie pracy? Poznaj zalety współpracy B2B z PGN

Obecnie zakupy za pośrednictwem platform e-commerce są coraz częściej koniecznością, jeśli zależy nam na dostępie do bogatej oferty zwłaszcza elektronarzędzi. Jednakże nawet najlepszy sprzęt może ulec awarii. Warto wówczas wiedzieć, że dzięki współpracy B2B z PGN każdy klient może liczyć na wsparcie.

B2B z PGN – więcej niż zakupy

Platformę B2B stworzyliśmy z myślą o przedsiębiorcach poszukującego w sieci dogodnej formy zakupów. Formuła współpracy B2B (bussines to bussines) wykracza daleko poza ramy samej sprzedaży, gdyż od momentu wdrożenia platformy naszym celem było stworzenie współpracy na podstawie relacji z kontrahentem. – mówi o platformie dla biznesu konsultant Północnej Grupy Narzędziowej.

Grupa PGN nie ogranicza się tylko do oferty narzędzi, proponuje swoim partnerom konkretne propozycje osprzętu i akcesoriów odpowiadające profilowi ich działalności oraz potrzebom. Platforma B2B staje się idealnym miejscem, w którym wszystkie oczekiwania partnera biznesowego są spełnione. Przede wszystkim tuż po zarejestrowaniu i stworzeniu konta zostaje on otoczony opieką opiekuna handlowego. Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu przybliży on najnowszą ofertą, ale będzie też służył pomocą w przypadku wątpliwości.

Jednak w PGN, jako w firmie zafascynowanej nowoczesnymi technologiami, ogromny nacisk kładziemy na edukowanie naszych kontrahentów i dzieleniem się wiedzą, którą sami posiadamy. Do wymiany myśli i doświadczeń zapraszamy także innych partnerów i tak wspólnie tworzymy społeczność PGN. Jej członkowie mogą liczyć na wsparcie i pomoc zwłaszcza w przypadku trudnych sytuacji, a do takich należą zawsze niespodziewane awarie pracującego sprzętu.

Platforma B2B oferuje łatwy w obsłudze w pełni zautomatyzowany system składania i realizowania zamówień. Wyrazem naszego uznania są przyznawane programy lojalnościowe, rabaty, a nawet limity kredytowe. Nasi klienci mogą korzystać z cen hurtowych, a nawet specjalnie przygotowanych dla nich ofert narzędzi elektrycznych, ogrodniczych oraz materiałów ściernych, uwzględniających charakter wcześniejszych zamówień.

B2B z PGN a awaria sprzętu

Awaria każdego narzędzia czy elektronarzędzia wymaga zdecydowanej reakcji. Wiemy, że nasi kontrahenci nie mogą pozwolić sobie na przerwę w realizacji zobowiązań. W ramach platformy B2B zapewniamy natychmiastową pomoc. Taką możliwość oferuje dostęp do systemu przez całą dobę niezależnie od dnia tygodnia.

Platforma B2B obsługuje nie tylko transakcje zakupowe naszego klienta, ale zapewnia też wgląd w historię zamówienia. W razie awarii sprzętu klient może zamówić nowe narzędzie przez platformę. Inną możliwością jest oczywiście skontaktowanie się z opiekunem handlowym, który udzieli dalszych instrukcji postępowania.

Współpraca B2B to bezpieczeństwo transakcji prowadzonych w wygodny sposób w zaciszu własnego domu z nieograniczonym dostępem do sprzętu najwyższej klasy. 

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.