Materiał Partnera

Akcesoria reklamowe, które nigdy nie wychodzą z mody

Akcesoria reklamowe, które nigdy nie wychodzą z mody

Pomimo ogromnego wzrostu znaczenia technologii cyfrowych w kampaniach reklamowych, które coraz częściej realizowane są w oparciu o możliwości, jakie daje dzisiaj internet, istnieją pewne ponadczasowe rozwiązania marketingowe, które na przestrzeni lat nie wychodzą z mody. Za przykład mogą tu posłużyć tradycyjne gadżety reklamowe, które mimo upływu czasu wciąż są na topie. Jakie dokładnie to artykuły?

Długopisy reklamowe

Chociaż w codziennej pracy powszechnie korzystamy z podręcznych komputerów, które wykorzystujemy również do pisania, wcale nie oznacza to, że tradycyjne artykuły piśmiennicze odchodzą do lamusa. Wręcz przeciwnie, zwykły długopis i kartka wciąż stanowią bowiem najwygodniejszy sposób na utrwalenie ważnej informacji. Tego typu akcesoria przydają się szczególnie do szybkiego sporządzania krótkich notatek, z czym codziennie mamy do czynienia w pracy czy w domu. Nic więc dziwnego, że długopisy należą do najpopularniejszych artykułów reklamowych, które mimo postępu technologicznego nie wychodzą z mody. Te ponadczasowe akcesoria reklamowe dostępne są przy tym w różnych wariantach, do wyboru mamy np. długopisy metalowe lub plastikowe, a także w modnej wersji ekologicznej. Eleganckie opakowanie oraz nadruk lub grawer z logotypem marki sprawią, że długopis będzie nie tylko praktycznym, ale też efektownym, a przede wszystkim skutecznym artykułem reklamowym.

Koszulki z nadrukiem

Odzież reklamowa nieustannie zyskuje na popularności. Dzisiaj nadruki reklamowe umieszczane są na kurtkach i bluzach, a także dodatkach, takich jak czapki czy rękawiczki. Do najbardziej tradycyjnych artykułów reklamowych tego typu należą koszulki z nadrukiem. Zwykły t-shirt to zazwyczaj podstawa stroju, zarówno męskiego, jak i damskiego. Te części garderoby nosimy niezależnie od pory roku i cenimy sobie to, że są wygodne i dobrze się prezentują. Nie dziwi zatem fakt, że ta uniwersalna odzież jest tak chętnie wykorzystywana do celów reklamowych. Wystarczy efektowny nadruk, by zwykła koszulka zyskała zupełnie nowe oblicze i prezentowała się atrakcyjnie, a przy tym pomagała budować pozytywny wizerunek marki.

Jakie wyróżniamy inne ponadczasowe akcesoria reklamowe?

Na szczególną uwagę zasługują tu różnego rodzaju artykuły biurowe, w tym notesy, teczki czy kalendarze, którymi na co dzień posługujemy się w pracy. - Mówi przedstawiciel agencji reklamowej Studio Siedem. - Tego typu gadżety opatrzone nadrukiem z logo firmy staną się skutecznym narzędziem marketingowym. Do popularnych akcesoriów należą także smycze reklamowe, które od lat nie wychodzą z mody i stanowią praktyczny oraz atrakcyjny dodatek np. do kluczy.

Jak więc się okazuje, asortyment akcesoriów o uniwersalnym zastosowaniu w marketingu jest niezwykle bogaty.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję