Artykuł sponsorowany

5 cech dobrej firmy przewozowej

5 cech dobrej firmy przewozowej

Często zdarza się tak, że na jednej dalekobieżnej trasie mamy do wyboru różnych przewoźników. Oferowaną przez nich usługą jest transport osób, lecz sposób jej wykonania, cena oraz komfort jazdy mogą od siebie mocno się różnić. Postanowiliśmy zebrać najważniejsze cechy charakteryzujące dobre firmy transportowe, byście zawsze wybierali tylko najlepszych przewoźników.

Różnorodność usług

Dobra firma przewozowa powinna posiadać rozbudowaną ofertę dostosowaną do wymagań klientów. Przede wszystkim oznacza to różne kierunki podróży. Polacy ze względu na pracę, rodzinę i walory turystyczne najchętniej wyjeżdżają do Niemiec, Austrii, Holandii, Belgii, Szwajcarii czy Luksemburgu. Dlatego oczekują, że bez problemu znajdą połączenia w tamte strony. Niektórzy przewoźnicy mają w swojej ofercie także wynajem busów wraz z kierowcą. W ten sposób można jechać w wybrane miejsce w grupie zorganizowanej (np. turystycznie lub całą ekipą do pracy za granicę). To również świetna propozycja na inne okazje, takie jak chrzciny, komunie, przysięgi, pielgrzymki, szkolenia i pozostałe wyjazdy okolicznościowe. Bezpośredni dowóz całej grupy osób rozwiązuje problemy z brakiem własnego samochodu, niewygodnej komunikacji międzymiastowej czy nieznajomości terenu.

Flota pojazdów

Przejazdy międzymiastowe dla pasażerów często są jak loteria. Nieraz zdarza się tak, że latem trzeba jechać bez sprawnej klimatyzacji, a z kolei zimą w bardzo niskiej temperaturze wewnątrz pojazdu. Do tego stan autokaru nieraz jest wątpliwy, przez co niektórym pasażerom w trakcie jazdy robi się niedobrze. Dobry przewoźnik powinien posiadać flotę nowoczesnych pojazdów ze sprawną klimatyzacją, działającą nagrzewnicą wygodnymi i rozsuwanymi fotelami, oraz niezbędnymi systemami bezpieczeństwa (ABS, ASR, ADAPTIWE, ESP). W przypadku dłuższych podróży pasażerowie zwracają uwagę także na sprawne radio oraz telewizor z możliwością uruchomienia filmów na DVD.

Doświadczeni kierowcy

Bezpieczeństwo na drodze zależne jest nie tylko od pojazdów, ale również od kierowców. Powinni oni posiadać odpowiednie kwalifikacje. Pożądane jest również wieloletnie doświadczenie. Taki kierowca bez problemu dotrze do celu, znajdzie objazd, poradzi sobie w każdej sytuacji na drodze, a także w razie potrzeby pomoże pasażerom np. ze spakowaniem ciężkich bagaży.

Obsługa klientów

Osoby, które wcześniej zakupiły bilet na wybrane połączenie, liczą na to, że w razie opóźnień lub poważniejszych problemów zostaną o tym powiadomieni. Dobry kontakt między klientami a przewoźnikiem to przede wszystkim sprawność i rzetelność przekazywanych informacji. Dotyczy to nie tylko klientów indywidualnych, ale także biznesowych. Organizacja przejazdów pracowników musi odbywać się szybko i sprawnie. Wszelkie problemy, jakie mogą wystąpić podczas przewozu osób, powinny być rozwiązywane na bieżąco.

 Terminowość

Jak już wspomnieliśmy, klienci oczekują informacji w przypadku jakichkolwiek opóźnień lub innych niedogodności. Lecz ważniejsze jest to, by połączenia były realizowane tak, jak zostało to przewidziane w rozkładzie jazdy. Opóźnienie może skutkować tym, że pasażer nie zdąży na przesiadkę do innego środka transportu i straci przez to pieniądze, a to z kolei często generuje złe opinie na temat usług przewoźnika. Kierowca firmy Inter-Bus w Mirostowicach Dolnych dodaje:

Terminowość przejazdów jest swego rodzaju wizytówką firmy transportowej i powinna być stawiana na pierwszym miejscu.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.