Zalety organizacji przyjęcia weselnego w hotelu

Ślub to niewątpliwie jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu, toteż każdy chciałby, aby ten dzień jak najlepiej zapisał się w pamięci. Niestety, organizacja ślubu i wesela zazwyczaj pochłaniają bardzo dużo energii, a cała impreza może okazać się mocno stresogenna dla nowożeńców. Na szczęście pary, które nie chcą ryzykować zbędnych problemów i niespodzianek, mogą skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Wesela kiedyś i dziś

Jeszcze kilkanaście lat temu standardem było organizowanie wesel w remizach strażackich lub szkolnych salach gimnastycznych. Takie rozwiązanie miało swój urok, jednak  kwestie przystrojenia sali, wygospodarowania miejsca na jedzenie i serwowanie posiłków było mocno utrudnione – opowiada nasz rozmówca z Pałacu w Konarach pod Kielcami.

Z czasem zaczęło powstawać coraz więcej profesjonalnych sal weselnych na wynajem. Pomysł bardzo szybko zdobył sobie sympatię młodych par, które wreszcie mogły cieszyć się lepszym standardem pomieszczeń jadalnych i tanecznych. Nowe lokale były znacznie elegantsze i wygodniejsze.

Obecnie coraz więcej przyszłych małżonków decyduje się jednak na wybór nie wolnostojącej sali weselnej, lecz lokalu przy hotelu. Takie rozwiązanie jeszcze bardziej podnosi komfort podczas organizacji wesela, ale także wygodę weselników.

Zalety wesela w hotelu

Jak już wspomnieliśmy, do najważniejszych zalet organizacji wesela w hotelu należy wygoda. Decydując się na współpracę z hotelem, nowożeńcy zrzucają z siebie praktycznie cały ciężar związany z przygotowaniami. To obsługa hotelu zajmuje się wystrojem sali, ustawieniem stołów, a także przygotowaniem i serwowaniem posiłków. Tak więc do tych zadań nie trzeba wynajmować osobnej obsługi, czy angażować przyjaciół i rodziny.

Niezwykle istotną kwestią, szczególnie w przypadku wesel, na które zaproszeni są goście z odległych zakątków kraju czy z zagranicy, jest możliwość wynajmu pokoi. Dobre hotele oferują zniżkowe ceny dla gości obsługiwanych wesel. Oznacza to, że nowożeńców zdjęty jest obowiązek poszukiwania zakwaterowania dla gości oraz organizowania im transportu do oddalonych noclegów.

Młoda para zawsze może liczyć na własny apartament na noc weselną. Możliwość skorzystania z zacisznego pokoju jest korzyścią nie do przecenienia, na wypadek nagłej utraty sił, konieczności zmiany stroju lub poprawienia makijażu panny młodej.

Kolejną zaletą organizacji przyjęcia weselnego w hotelu jest możliwość skorzystania z dodatkowych usług. Hotele, zajmujące się organizacją imprez okolicznościowych, zatrudniają specjalistów, którzy na bieżąco śledzą trendy branży weselnej, dzięki czemu zawsze są w stanie zaproponować najciekawsze atrakcje.

Wybierając hotel, w którym planujemy urządzić wesele, warto oczywiście przyjrzeć się także jego standardowi. Piękną, prawdziwie wytworną propozycję dla młodych par z okolic Kielc i Buska-Zdroju przygotował Hotel w Konarach, w których weselnicy bawią się w bajkowej Sali Balowej.