Malowniczo położony hotel idealnym miejscem na przyjęcie weselne

Ślub i wesele to jedne z najważniejszych i najbardziej uroczystych wydarzeń we wspólnym życiu młodej pary. Jest wiele miejsc, w których możemy je zorganizować: przydomowy ogród, restauracja, czy dom weselny, jednak wciąż najpopularniejsze są przyjęcia weselne organizowane w hotelach. Młodzi ludzie bardzo cenią sobie to rozwiązanie, ponieważ hotel daje wiele możliwości, chociażby zapewnienia noclegu gościom, którzy przybyli z innych regionów kraju, czy świata. Jeśli do tego hotel usytuowany jest w malowniczej okolicy, trafiliśmy w dziesiątkę! Przygotowaliśmy krótki artykuł o zaletach organizacji wesela w hotelu.

Kompleksowe usługi

Największą zaletą organizacji wesela w hotelu jest kompleksowa oferta. Po pierwsze hotel udostępnia swoją salę, w której odbędzie się przyjęcie. Sala jest zawsze kompletnie wyposażona, mamy stoły, krzesła, obrusy, serwetki i zastawę, na której będą podawane dania i napoje naszym gościom. Kuchnia i menu opracowywane jest zwykle zgodnie z preferencjami pary młodej, zostaje ustalone wiele tygodni przed samym wydarzeniem. Warto wybrać hotel, który spełni nasze kulinarne fantazje, na przykład stoły tematyczne powiązane z kuchniami świata, czy czekoladową fontannę, która z pewnością zachwyci gości, nie tylko tych najmłodszych. Organizacja wesela w hotelu to wygoda, ponieważ możemy zamówić miejsca noclegowe dla naszych gości. W dobrym hotelu na takie pokoje dostaniemy cenę rabatową, a młodej parze zostanie zaproponowany apartament. Hotel położony w malowniczej okolicy to dodatkowo doskonałe miejsce do sesji zdjęciowych, na które decyduje się większość nowo poślubionych.

Profesjonalna obsługa

Hotele, które mają w swojej ofercie pakiety weselne, mają najczęściej bogate doświadczenie w przygotowywaniu różnego rodzaju imprez okolicznościowych. W hotelach organizowane są także bankiety, czy sylwestrowe bale, w których czasie obsługa hotelowa także musi zadbać o swoich gości – mówi nam przedstawicielka Hotelu Libero z Milicza.

Obsługa hotelowa zapewnia młodej parze 100% wsparcia w kompleksowej organizacji przyjęcia i koordynuje wszystkie czynności z nią związane. Dba o to, by wydarzenie było dopasowane do indywidualnych potrzeb i preferencji nowożeńców. Mówiąc o obsłudze hotelowej mamy na myśli także pracowników zaplecza gastronomicznego. Hotel z przynależną do niego restauracją tworzą jedność. Dobre hotele mogą pochwalić się naprawdę utalentowanymi szefami kuchni, którzy potrafią wyczarować cuda. Menu zostanie dopasowane nie tylko pod względem kulinarnych preferencji, ale także według ustalonego wcześniej budżetu, by młodzi nie musieli obawiać się o nieprzewidziane koszty. Wszystkie serwowane potrawy będą świeże i smaczne, na co nie można liczyć przy wynajmie sali, do której jedzenie dowożone jest przez firmę cateringową. Jeśli więc marzymy, by ten dzień był wyjątkowy i udany, warto wybrać organizację wesela w hotelu, najlepiej położonym w malowniczej miejscowości, która doda wszystkiemu uroku.