Artykuł sponsorowany

Zastosowanie displayów tekturowych

Zastosowanie displayów tekturowych

Displaye tekturowe są powszechną formą reklamy, którą stosuje wybrana marka w celu mocniejszego zaakcentowania wybranego produktu lub oferty handlowej. Można je spotkać w sklepach, salonach, centrach handlowych, bankach, biurach podróży, restauracjach czy na targach. Występują w różnorodnych kształtach, które pozwalają na ciekawe możliwości zadruku.

Wytrzymałość displayów kartonowych

Displaye tekturowe są doskonałymi nośnikami reklamy, dlatego też ich wykonanie musi iść w parze z wysoką wytrzymałością. Decyduje o tym głównie jakość tektury i precyzja wykonania, jednak coraz częściej dodaje się elementy takie jak drewno czy tworzywo sztuczne. Ekspert z firmy Lakman w Józefowie mówi:

Displaye często wykorzystuje się w krótkich akcjach marketingowych, dlatego producenci dążą do tego, by były one prostymi konstrukcjami modułowymi opartymi na szybkiej specyfice łączenia poszczególnych elementów. Coraz nowe metody pozwalają także zwiększyć nakładany przez produkty ciężar.

Tanie i funkcjonalne

Popularność displayów wynika z pomysłowości, jakie realizują profesjonalne firmy oraz niskiej ceny ich wykonania. Są one o wiele tańsze od konstrukcji trwałych, które powstają przeważnie z tworzyw sztucznych. Dzięki temu można je stosować w coraz to nowych kampaniach bez wydawania wielkich kosztów realizacyjnych. Różnorodne formaty i kształty dają projektantom duże pole do popisu zarówno w kwestii stworzenia figury, jak i możliwości do zadrukowania. Warto zaznaczyć, że ich montaż czy demontaż nie sprawia większych problemów. Złożone displaye kartonowe są lekkie, dlatego bez problemu można je transportować, przenosić i rozkładać w dowolnym miejscu. Dzięki temu są doskonałą formą reklamową dla produktów prezentowanych na targach, szkoleniach czy konferencjach.

Reklamowanie produktów i usług różnych branż

Displaye tekturowe są powszechne w sklepach, gdzie w znaczący sposób reklamują wybrane produkty danej marki. Stosuje się je także w centrach handlowych czy innych miejscach, gdzie np. zachęcają do zapoznania się z ofertą zawartą w gazetkach i ulotkach. Ich popularność można także zauważyć w biurach podróży, w których reklamują oferty lub przewodniki wycieczek. Sprawdzają się także w bankach i innych instytucjach finansowych, salonach kosmetycznych i aptekach. Klienci mogą zapoznać się z zawartą w ulotkach ofertą reklamową dotyczącą wybranych produktów. Displaye stosuje się także w punktach gastronomicznych jako stojaki na menu.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.