Zalety organizacji komunii i chrzcin w restauracji

Organizowanie komunii czy chrzcin wciąż budzi sporo pytań, przede wszystkim w zakresie wyboru miejsca. Wiele osób zastanawia się, czy przyjęcie urządzić w domu, czy może w restauracji? Niektóre osoby uważają, że impreza tego rodzaju powinna odbyć się w domu, w kameralnym gronie rodziny. Jednak rośnie też liczba zainteresowanych wynajęciem restauracji na ten dzień – takie rozwiązanie ma bowiem naprawdę wiele zalet.

przyjecie-restauracja

Koszt organizacji komunii w restauracji

Najwięcej obiekcji w przypadku przyjęcia organizowanego w lokalu budzi cena. Pojawiają się zdania, że wynajęcie restauracji jest drogie, ale nie jest to do końca prawda. Obecnie, w dobie rosnącej konkurencji, koszty są ustalane często w podobnych granicach; poza tym w przypadku większych imprez restauracje coraz chętniej wychodzą naprzeciw klientom i oferują rabaty i ciekawe zniżki. Jeśli na chrzcie czy komunii pojawi się około 20 osób, to można łącznie całkiem sporo zaoszczędzić. Warto przy tym pamiętać, że organizacja przyjęcia w domu również nie należy, wbrew pozorom, do najtańszych. Dodatkowo nie sposób wliczyć w to pracy własnej, a więc godzin poświęconych na gotowanie czy sprzątanie.

Nie trzeba się niczym martwić

Ogromnym plusem wynajęcia lokalu jest to, że w zasadzie wszystkim zajmuje się obsługa. Nie trzeba się więc martwić podgrzewaniem jedzenia, podawaniem go itd. Odpada przy tym problem, gdzie dane potrawy przechowywać, jak sprzątnąć ze stołu i wiele innych kwestii, które są w tym przypadku na głowie gospodarzy. W tym czasie można poświęcić się po prostu rozmowie z zaproszonymi gośćmi oraz  świętowaniu w gronie rodziny i przyjaciół. Ponadto trzeba pamiętać o tym, że nie wszyscy dysponują na tyle dużym mieszkaniem, aby zorganizować przyjęcie dla kilkunastu osób u siebie.

Organizując przyjęcie w restauracji, mamy czas się nim cieszyć

Decydując się na zorganizowanie chrztu czy komunii w restauracji, takiej jak na przykład Czarna Owca w Nowym Targu, nie trzeba się martwić już w zasadzie niczym. Lokal zajmuje się przygotowywaniem zamówionych wcześniej potraw, roznoszeniem ich wśród gości, sprzątaniem i innymi sprawami. Dzięki temu po skończonej uroczystości można wrócić wypoczętym i zadowolonym do czystego domu – nie ma konieczności zmywania góry naczyń i odkurzania po gościach, a zaoszczędzony w ten sposób czas można wykorzystać w inny, bardziej przyjemny sposób. Rodzice dzieci w wieku kilku miesięcy zawsze mają sporo do roboty, podobnie jest zresztą z dziećmi, które przygotowują się do pierwszej komunii świętej – warto więc sobie tej pracy zaoszczędzić i powierzyć ją komuś innemu.

śr. ocena 5 / głosów 5