Wyróżnij się na rynku, zrób opakowania z własnym nadrukiem (taśmy, pudełka, woreczki foliowe z nadrukami klienta)

Opakowanie, w którym przechowywane są nasze produkty ma ogromne znaczenie. Nie chodzi tu tylko o funkcje ochronną – chociaż dobre opakowanie powinno ją pełnić. Jednak nadrzędną rolą współczesnych opakowań, jest rola reklamowa. Jakie opakowania produktów pozwolą nam się wyróżnić? Oczywiście takie, które zostały stworzone specjalnie z myślą o nas i zawierają nasz znak firmowy!

pudelka-z-nadrukiem

Jak zaprojektować dobre opakowanie?

Tworząc projekt opakowania do swojego produktu musimy mieć na uwadze dwa kryteria – po pierwsze, opakowanie powinno odpowiednio zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem – to jego podstawowa funkcja, o której nie wolno nam zapomnieć. Solidne opakowania znajdziemy w ofercie firmy Zapakujemy.pl. Po drugie – opakowanie ma przyciągać wzrok klientów i pomagać w tworzeniu wizerunku naszej marki. Konkurencja właściwie w każdej branży jest dziś ogromna, dlatego stworzenie swojego unikalnego wizerunku, który będzie łatwo identyfikowany przez klientów, jest tak istotne. Dobrze zaprojektowane pudełko może nam w tym pomóc. Nadruk powinien być przejrzysty. Ważne, by zawierał wszystkie najważniejsze informacje na temat produktu. W widocznym miejscu powinno znaleźć się logo naszej firmy oraz nazwa samego produktu. Opakowanie, nie powinno być zbyt pstrokate i jaskrawe. Lepiej, by zostało utrzymane w stylistyce, w jakiej tworzone są także nasze produkty.

Jeśli w naszej firmie nie ma projektanta, najlepiej zlecić wykonanie projektu opakowania profesjonalnemu grafikowi lub poprosić o pomoc w zapakujemy.pl.

Nie tylko pudełka

Warto pamiętać, że nie tylko atrakcyjnie wykonane opakowania mają wpływ na budowanie wizerunku naszej firmy. Jeśli zajmujemy się na przykład sprzedażą wysyłkową, dobrym pomysłem jest zainwestowanie w inne akcesoria z naszym logo – sprawdzą się tutaj różnego rodzaju taśmy i woreczki z naszym logo. Ładnie zapakowana przesyłka z naszym znakiem firmowym sprawi, że klient będzie bardziej zadowolony z całej transakcji i chętniej znów zrobi zakupy w naszym sklepie internetowym. Tego typu akcesoria są znacznie tańsze, niż produkcja własnych, autorskich, firmowych opakowań, a mogą być naprawdę dobrym narzędziem w tworzeniu identyfikacji wizualnej naszej firmy. Warto się na nie zdecydować, stawiając przy tym na wysoką jakość – w końcu nie chcemy, by nasza firma kojarzyła się klientom z czymś niestarannie wykonanym lub tandetnym.

śr. ocena 5 / głosów 4