Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Telefon się zepsuł! Co robić?
Choć dwie dekady temu mało kto miał telefon komórkowy, dziś nikt nie wyobraża sobie bez niego życia. Dzięki komórkom możemy kontaktować się z bliskimi, pracować zdalnie czy korzystać z bankowości elektronicznej i dokonywać płatności. Dlatego moment, w którym smartfon odmawia posłuszeństwa, jest szczególnie problematyczny. Co wtedy robić, gdzie się udać? Oto poradnik, co robić na wypadek awarii telefonu.
Telefon się zepsuł? Po pierwsze – nie panikuj!
Telefon to właściwie kieszonkowy komputer. Jego budowa jest skomplikowana, więc sporo rzeczy może się zepsuć. Weź smartfon do ręki i przyjrzyj mu się dobrze. Poszukaj uszkodzeń mechanicznych. Określ, co jest nie tak (nie uruchamia się, gubi zasięg, głośnik nie działa, nie reaguje na dotyk, a może jeszcze coś innego?). Zanim poszukasz profesjonalnej pomocy, możesz spróbować coś zrobić we własnym zakresie.Wiele awarii telefonów to nie uszkodzenia elektroniki, a jedynie drobne przeoczenia użytkownika – przekonuje specjalista ze sklepu i serwisu GSM Magic Phone. – Jeżeli telefon się nie uruchamia, warto sprawdzić poziom baterii. Z czasem jej żywotność maleje i telefon może rozładowywać się szybciej, niż się spodziewamy. Jeżeli są problemy z wyświetlaniem, dźwiękiem, zasięgiem czy dotykiem, można wyłączyć i włączyć urządzenie, żeby sprawdzić, czy usterka jest chwilowa, np. w reakcji na podniesioną wilgotność w otoczeniu albo duży mróz, czy też rzeczywiście coś zepsuło się na dobre. Naturalnie, nawet chwilowy problem warto skonsultować z serwisem.Jeżeli usterka nie ustępuje, czas poszukać fachowca, który zajmie się problemem. Gdzie się udać?
Wybierz profesjonalny serwis GSM
Ofert napraw smartfonów nie brakuje. Takie usługi proponują zarówno osoby prywatne, jak i firmy. Niestety, nie wszystkie są godne zaufania. Tylko serwis specjalizujący się w urządzeniach GSM jest w stanie zagwarantować Ci, że usterka zostanie usunięta i – co szczególnie ważne – że efekty tej naprawy nie będą chwilowe ani że np. podczas naprawy ekranu nie zostanie uszkodzony procesor. Kolejną zaletą fachowych serwisów GSM jest szybkość działania. W Magic Phone można liczyć na przywrócenie telefonu do stanu używalności w ciągu dwóch godzin. Ponadto obsługa służy doradztwem w zakresie postępowania z urządzeniem. Można też nabyć akcesoria, które uchronią sprzęt przed awariami wywołanymi przez uszkodzenia mechaniczne. Najważniejsze jest jednak to, że profesjonalny serwis GSM tworzą wykwalifikowani pracownicy: doświadczeni serwisanci, przed którymi telefony komórkowe nie mają żadnych tajemnic.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana