Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Sposoby na tani druk ulotek
Ulotki reklamowe to wciąż jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych. W reklamie outdoorowej są niezastąpione i sprawdzą się zarówno w kampaniach niewielkich biznesów lokalnych, jak i większych przedsiębiorstw sieciowych o zasięgu ogólnokrajowym. Wartość ulotek doceniają osiedlowe sklepiki spożywcze, małe zakłady fryzjerskie, ale także biura podróży, duże szkoły językowe i prywatne uczelnie.
Kiedy warto inwestować w ulotki?
Papierowe ulotki można z powodzeniem wykorzystać do komunikacji z klientem na rozmaitych etapach kampanii wizerunkowej marki. Ulotki rozdawane na ulicach mogą informować o bieżących promocjach w ofercie sklepu, albo zawierać ogólne wiadomości o zakresie usług twojej firmy.Wśród zalet tego nośnika reklamy należy wymienić uniwersalność, prostotę, ale także niewielką cenę. Dobrze przygotowana ulotka o ciekawej treści i estetycznym wyglądzie z pewnością zachęci potencjalnych klientów do bliższego przyjrzenia się twojej propozycji, a w konsekwencji bardzo często również do skorzystania z oferty twojego przedsiębiorstwa – przekonuje nasz rozmówca z warszawskiej drukarni GRIST99.
Czy druk ulotek się opłaca?
Projektując działania marketingowe zawsze trzeba brać pod uwagę projektowany zwrot z inwestycji (z ang. ROI). Mówiąc w skrócie, wszystkie działania muszą być uzasadnione ekonomicznie, a ich podejmowanie powinno przynieść wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa. Nie oznacza to jednak, że przygotowując ulotki, należy wybrać najtańszą możliwą opcję, czyli samodzielny wydruk materiałów reklamowych na biurowej drukarce. Aby ulotki spełniły swoje zadanie, a więc zachęciły klientów do wykonania konkretnej akcji, czyli np. wejścia na twoją stronę internetową, odwiedzenia salonu czy zamówienia produktu, muszą być atrakcyjne. Amatorski projekt wydrukowany na słabej jakości papierze i w złej rozdzielczości szybciej odstraszy potencjalnych klientów, niż skłoni ich do współpracy. Zatem przygotowanie materiałów reklamowych zawsze należy zlecać specjalistom. Tanie ulotki można wydrukować w profesjonalnym zakładzie poligraficznym, pod warunkiem wyboru odpowiedniej metody druku. Opłacalność użycia konkretnej techniki poligraficznej zwykle uzależniona jest od nakładu. W przypadku dużych nakładów, gdzie ilość egzemplarzy przekracza 500 sztuk, najbardziej opłacalnym rozwiązaniem jest druk offsetowy. Jest to tradycyjna technika, dzięki której koszty procesu rozkładają się na ilość zamówionych odbitek. Jednak uruchomienie maszyny offsetowej wiąże się z koniecznością przygotowania matrycy. Dlatego w przypadku mniejszych nakładów, bardziej opłacalny okazuje się druk laserowy.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana