Ciekawe pomysły na gadżety reklamowe

Jak połączyć ciekawe z pożytecznym? To pytanie, które zadaje sobie wielu projektantów gadżetów reklamowych. Nie jest problemem ozdobić dowolny przedmiot efektownym nadrukiem. Sztuka polega na tym, aby przedmiot ten był często używany, pożądany, eksponowany. Tylko wówczas zawarty na nim przekaz będzie miał duże znaczenie. Jakie przedmioty najlepiej nadają się do celów reklamowych? Oto niektóre z nich.

Kawa czy herbata? O kubkach reklamowych słów kilka

Któż nie lubi małej czarnej czy smacznej herbaty z cytryną? W domu, w biurze – niezależnie gdzie akurat się znajdujemy, chęć skosztowania ciepłego napoju jest tak silna, że co rusz sięgamy po kubek. Ceramika reklamowa w formie kubków nie jest może czymś odkrywczym, ale to wybór absolutnie w punkt. Przedmioty tego typu są wszechobecne – w kuchniach, salonach, pokojach biurowych i innych. Zawsze są potrzebne, często rzucają się w oczy. Istnieje wiele kubków o pięknych, przemyślanych designach. Nadruk reklamowy też może stanowić interesującą ozdobę, w zależności od tego, jak go opracujemy. Na kubku możliwe jest wykonanie nadruku reklamowego różnymi technikami, takimi jak kalkomania, sitodruk na okrągło czy druk sublimacyjny. Przekaz reklamowy można umieścić na ściankach kubka (wewnątrz i na zewnątrz), na uchu, na samym dnie, a także od spodu. Do wyboru, do koloru!

Modny ciuch. Koszulki reklamowe mogą być trendy!

Nie będzie przesadą stwierdzenie, że t-shirty to najszerzej rozpowszechniony typ ubrania na świecie. Koszulki z krótkim rękawem noszą mężczyźni oraz kobiety – w każdym wieku, w różnych miejscach, przy rozmaitych okazjach. Istnieją koszulki ze śmiesznymi nadrukami, z modnymi grafikami czy motywami z popkultury. Dzięki koszulce polo możemy wyrazić to, co chcemy, a inni to dostrzegą. Nic dziwnego, że ubrania te zostały zaadaptowane również do celów reklamowych. T-shirt reklamowy z nadrukiem sitodrukowym, zawierającym chwytliwe hasło czy ładne logo, stanowi świetny nośnik treści marketingowych. Cała sztuka polega na właściwym zaprojektowaniu koszulki – w taki sposób, aby przyciągała wzrok i wzbudzała ciekawość, a nie uśmiech politowania. Sporo przedsiębiorstw, które sprzedają gadżety reklamowe, wykonuje koszulki na zamówienie, pozostawiając pełną swobodę w zakresie doboru barw czy wzorów. Dobry przykład stanowi chociażby firma VIDEODRUK z Wrocławia.

Długopis reklamowy. Twoje pole do popisu

Choć coraz częściej sięgamy po klawiaturę, nic nie zastąpi starego sprawdzonego długopisu. To kolejne akcesorium, którego wartość użytkowa jest niepodważalna. Niezależnie od tego czy sporządzamy notatki w biurze, tworzymy listę zakupów czy rozwiązujemy krzyżówkę, dobry długopis z pełnym wkładem okaże się rzeczą niezbędną. Długopisy reklamowe mogą przyjmować wiele form. Do ciekawych, estetycznych i stylowych zaliczają się długopisy metalowe z grawerem. Alternatywę stanowią długopisy plastikowe z nadrukiem, a dla wymagających także pióra. Materiały piśmiennicze zdadzą egzamin w trakcie masowych akcji promocyjnych, jako gadżet wręczany na targach czy konferencjach. Te najbardziej eleganckie mogą być wręczone jako upominek okolicznościowy. Pole do popisu jest więc szerokie!

Przedstawione wyżej przykłady gadżetów reklamowych to tylko niewielki wybór. Wystarczy spojrzeć na asortyment firm sprzedażowych, które wykazują się dużą pomysłowością i stale konkurują w tworzeniu kreatywnych produktów. Warto przeglądać dostępne oferty – z pewnością kryje się wśród nich wiele ciekawych i niezwykłych propozycji. Żal nie skorzystać.

śr. ocena 5 / głosów 1