Zalety organizacji rodzinnej imprezy okolicznościowej w hotelowej restauracji

Jeśli chodzi o organizację imprez rodzinnych, to w ostatnich latach odnotować można istotny wzrost popularności rozwiązania, jakim jest wydanie przyjęcia nie w domu, ale w lokalu. I mowa tutaj nie tylko o weselach czy chrzcinach, ale też o wszelkich innych okolicznościach. Nie ma się zresztą co dziwić, bo rozwiązanie to ma wiele zalet. Na szczególne wyróżnienie zaś zasługuje urządzenie imprezy w restauracji przy hotelu.

Posiłek w hotelowej restauracji

Głównym powodem, dla którego coraz więcej osób decyduje się na zorganizowanie spotkania rodzinnego poza mieszkaniem czy domem, jest brak konieczności zajmowania się wszystkim samemu. A zadań potrafi być tu naprawdę sporo. Od wymyślenia i przygotowania serwowanych podczas przyjęcia potraw, przez projekt i wykonanie podkreślających uroczysty charakter dekoracji, po wielkie sprzątanie na koniec.

Mierzmy siły na zamiary

Organizacja imprezy wymaga ogromnego nakładu kreatywności, energii i czasu. A jak wiadomo – czas to pieniądz. Jeśli organizujemy imprezę we własnym zakresie, chcąc przede wszystkim zaoszczędzić, możemy się mocno przeliczyć. Spotkanie rodzinne w lokalu wcale nie musi kosztować więcej, a w dodatku będziemy mieć jeszcze siłę, żeby w ogóle w nim uczestniczyć.

Obecność profesjonalnej obsługi zdejmie nam z głowy resztę obowiązków, takich jak wskazywanie gościom miejsca przy stole albo doglądanie, czy każdy ma coś do picia. Jeśli coś się komuś rozleje, personel natychmiast się tym zajmie, organizator zaś pewnie nawet o tym nie usłyszy – o martwieniu się takimi detalami nie wspominając.

Wszelki kłopot z głowy

Skoro zaś o rozlewaniu mowa: urządzając rodzinną imprezę okolicznościową w hotelowej restauracji, nie ryzykujemy trwałych zniszczeń w postaci nieusuwalnych plam czy zarysowanego parkietu, które w mieszkaniu prywatnym byłyby tylko przykrą „pamiątką” po uroczystości. Pięknie udekorowana sala restauracyjna zostanie nienagannie wysprzątana przed przybyciem zaproszonych gości, a sprzątanie po ich wyjściu to też już nie nasz problem.

Plusy restauracji hotelowej

Hotelowa restauracja ma zaś nad innymi lokalami tę przewagę, że oprócz świetnego zaplecza gastronomicznego oraz dyskretnej i zarazem skutecznej obsługi, na miejscu jest także baza noclegowa.

Członkowie rodziny przybyli z daleka nie tylko mają gdzie przenocować, ale też mogą odświeżyć się i wypocząć po podróży – mówi menedżer hotelu Royal w Modlinie. – Dzięki temu będą bawić się jeszcze lepiej – zapewnia.

A nawet jeśli nikt nie planuje noclegu, to wciąż niewątpliwą zaletą będzie dostępność cichego pokoju, w którym np. jeden ze starszych krewnych zregeneruje siły, gdy przyjęcie go zmęczy.

Mniej oczywiste zalety

Zlecenie organizacji imprezy rodzinnej w lokalu ma także wiele plusów, o których w pierwszej chwili możemy nawet nie pomyśleć. Należą do nich chociażby klimatyzacja sali i stała dostępność lodu do napojów, co ma niebagatelne znaczenie podczas uroczystości urządzanych w gorących miesiącach letnich. Znika też problem niewystarczającej liczby stołów, krzeseł, obrusów, szklanek, kieliszków, sztućców czy elementów zastawy do kompletu – jak również ryzyko, że sąsiedzi będą narzekać na zbyt huczne spotkanie. Doświadczony personel hotelowy pomoże nam też z pewnością w zorganizowaniu rozmaitych atrakcji, które dodatkowo uświetnią zjazd rodzinny.