Artykuł sponsorowany

Charakterystyka idealnego folderu reklamowego

Charakterystyka idealnego folderu reklamowego

Folder reklamowy jest jedną z form dotarcia do klienta. Wykonanie dobrego folderu zazwyczaj sprawia sporo trudności. Chcemy przekazać za dużo lub pokazujemy swój produkt czy usługę w sposób niewystarczający. Potrzebujemy estetycznych grafik oraz chwytliwych tekstów, a także kogoś, kto uczni z tego spójną całość… O czym trzeba pamiętać, biorąc się za robienie folderu reklamowego?

Wejdź w skórę klienta

Pamiętaj, że, tworząc idealny folder reklamowy, musisz porzucić własną perspektywę i zastanowić się, jak Twoją firmę i sam folder będzie postrzegał klient. To w końcu o niego tu chodzi! Zapewne znasz swój produkt na wylot. Wiesz o nim wszystko. Paradoksalnie, to może utrudnić mówienie o nim osobom, które stykają się z nim po raz pierwszy. Dla Ciebie każdy aspekt Twojego produktu jest oczywisty, a po co mówić o oczywistościach? Nie wczuwając się w potrzeby klienta, ryzykujesz stworzeniem folderu, który będzie dla niego po prostu niejasny! Miej stale na uwadze potrzeby odbiorcy, ale zwróć też uwagę na to, jak Ty sam traktujesz materiały drukowane, które otrzymujesz. Czy sam chętnie po nie sięgasz? Jeżeli tak, co Cię do tego skłania? Czy po otrzymaniu kiedykolwiek do nich wracasz, czy wyrzucasz chwilę później? Co odróżnia te foldery, które przeglądasz, od tych, które lądują w koszu? Przeanalizuj czynniki, które Ciebie samego skłaniają do zapoznania się z folderem, aby nie popełnić błędów, przez które innym firmom nie udało się do Ciebie dotrzeć. Podpatruj dobre praktyki innych, a zwłaszcza branżowej konkurencji.

Pamiętaj o estetyce

Nie oszczędzaj na projekcie! Nikt nie weźmie do ręki folderu, który odpycha wizualnie. Większość z nas jest wzrokowcami. Sięgamy po to, co się nam podoba. Nie chodzi jednak o to, by epatować pstrokacizną. Już pierwsza strona folderu powinna pokazywać, że Twoja firma jest porządna i godna zaufania. Byle jaki folder na pewno nie wzbudzi takich emocji, a to właśnie na tę sferę masz oddziaływać, ponieważ zanim klient zapozna się z merytoryczną stroną Twoich materiałów, najpierw podejmie decyzję o sięgnięciu po nie – i zrobi to emocjonalnie. Wpływ na estetykę mają także jakość wydruku oraz zastosowany papier. Na tym też nie powinno się oszczędzać. Lepiej wydrukować mniej nieco droższych folderów, po które każdy chętnie sięgnie, niż bardzo dużo niskiej jakości materiałów, które od razu wylądują w koszu lub będą zalegać na firmowych półkach. Wysokiej jakości wydruk oferuje www.garmond.pl.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.