Artykuł sponsorowany

W jaki sposób stworzyć idealną ulotkę

W jaki sposób stworzyć idealną ulotkę

Ulotki, mimo ciągłych zmian w branży reklamowej i ciągłemu wprowadzaniu na rynek nowych rozwiązań, cały czas są jedną z najczęściej wykorzystywanych form reklamy. Czy jednak każda ulotka jest w stanie należycie pełnić powierzone jej funkcje? Niestety nie. Żeby stworzyć skuteczne narzędzie do promowania swoich produktów i usług, nie wystarczy jedynie wydrukowanie kilku informacji, ale trzeba to zrobić w taki sposób, aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta.

Zmarnowany potencjał reklamowy

Jeżeli chcemy w pełni wykorzystać możliwości marketingowe i reklamowe ulotek, należy koniecznie poświęcić trochę czasu na wykonanie spójnego i godnego uwagi projektu. Inaczej nasza inwestycja nie będzie miała prawa się zwrócić. Przemierzając ulice miasta, każdy z nas codziennie dostaje kilkanaście lub kilkadziesiąt różnego rodzaju ulotek. Czy każdej z nich poświęcamy jednak tyle samo uwagi? Nie. Większość z nas nawet nie czyta informacji, które się znajdują na ulotce, tylko od razu wyrzuca ją do kosza. Z pewnością nikt z nas nie chciałby jednak, aby także jego ulotka została w taki sposób potraktowana. Częściowo za podjęciem decyzji o wyrzuceniu jej do kosza z pewnością decyduje jedno spojrzenie, które pozwala obdarowanej osobie stwierdzić, że ta reklama i tak jej nie zainteresuje, ponieważ dotyczy produktów lub usług, z których nigdy nie skorzysta. Jednak w większości przypadków powodem wyrzucenia ulotki nie jest absolutny brak chęci skorzystania z reklamowanej oferty, tylko brak zainteresowania formą jej przekazu. W takich przypadkach możemy mówić o zmarnowaniu potencjału reklamowego oraz zainwestowanych pieniędzy.

Charakterystyka idealnej ulotki

O tym, czy dana ulotka jest godna uwagi decyduje zazwyczaj pierwsze spojrzenie. W trakcie tej jednej, krótkiej chwili jesteśmy w stanie od razu ocenić, czy warto poświęcić jej chociaż chwilę swojego czasu. Żeby to było możliwe, w trakcie wykonywania projektu musimy uruchomić swoją kreatywność.
Jak tłumaczy nasz rozmówca z Drukarni Focus Graf w Przemyślu : Stworzenie dobrej ulotki reklamowej to prawdziwa sztuka. Musimy bowiem pamiętać nie tylko o tym, żeby była w stanie przykuć uwagę obdarowanej nią osoby, ale także, aby zawierała czytelny przekaz i żeby nie była zbyt skomplikowana. Oczywiście element, który ma na celu zainteresowanie odbiorcy jest zależny od branży, w jakiej działa nasza firma. Czasem wystarczy w centrum kompozycji wstawić oferowane przez nas atrakcyjne ceny, czasem oryginalny produkt lub usługę, zazwyczaj jednak takim elementem musi być dobre, a jednocześnie zaciekawiające hasło reklamowe.
Bardzo ważnym elementem jest także sam projekt graficzny ulotki. Jej atrakcyjność wizualna oraz czytelność. Pamiętajmy o tym, żeby nie zaśmiecać całej ulotki zbyt dużą ilością zdjęć, grafik, czy nawet tekstu. Przez to stanie się ona nieczytelna. Dobra ulotka powinna na tyle zainteresować potencjalnego klienta, że sam będzie chciał się dowiedzieć czegoś więcej i po powrocie do domu wyszuka wszystkie niezbędne informacje. Jeżeli sami nie czujemy się na siłach, aby stworzyć atrakcyjną ulotkę reklamową, warto jest skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.