Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
W jaki sposób stworzyć idealną ulotkę
Ulotki, mimo ciągłych zmian w branży reklamowej i ciągłemu wprowadzaniu na rynek nowych rozwiązań, cały czas są jedną z najczęściej wykorzystywanych form reklamy. Czy jednak każda ulotka jest w stanie należycie pełnić powierzone jej funkcje? Niestety nie. Żeby stworzyć skuteczne narzędzie do promowania swoich produktów i usług, nie wystarczy jedynie wydrukowanie kilku informacji, ale trzeba to zrobić w taki sposób, aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta.
Zmarnowany potencjał reklamowy
Jeżeli chcemy w pełni wykorzystać możliwości marketingowe i reklamowe ulotek, należy koniecznie poświęcić trochę czasu na wykonanie spójnego i godnego uwagi projektu. Inaczej nasza inwestycja nie będzie miała prawa się zwrócić. Przemierzając ulice miasta, każdy z nas codziennie dostaje kilkanaście lub kilkadziesiąt różnego rodzaju ulotek. Czy każdej z nich poświęcamy jednak tyle samo uwagi? Nie. Większość z nas nawet nie czyta informacji, które się znajdują na ulotce, tylko od razu wyrzuca ją do kosza. Z pewnością nikt z nas nie chciałby jednak, aby także jego ulotka została w taki sposób potraktowana. Częściowo za podjęciem decyzji o wyrzuceniu jej do kosza z pewnością decyduje jedno spojrzenie, które pozwala obdarowanej osobie stwierdzić, że ta reklama i tak jej nie zainteresuje, ponieważ dotyczy produktów lub usług, z których nigdy nie skorzysta. Jednak w większości przypadków powodem wyrzucenia ulotki nie jest absolutny brak chęci skorzystania z reklamowanej oferty, tylko brak zainteresowania formą jej przekazu. W takich przypadkach możemy mówić o zmarnowaniu potencjału reklamowego oraz zainwestowanych pieniędzy.Charakterystyka idealnej ulotki
O tym, czy dana ulotka jest godna uwagi decyduje zazwyczaj pierwsze spojrzenie. W trakcie tej jednej, krótkiej chwili jesteśmy w stanie od razu ocenić, czy warto poświęcić jej chociaż chwilę swojego czasu. Żeby to było możliwe, w trakcie wykonywania projektu musimy uruchomić swoją kreatywność.Jak tłumaczy nasz rozmówca z Drukarni Focus Graf w Przemyślu : Stworzenie dobrej ulotki reklamowej to prawdziwa sztuka. Musimy bowiem pamiętać nie tylko o tym, żeby była w stanie przykuć uwagę obdarowanej nią osoby, ale także, aby zawierała czytelny przekaz i żeby nie była zbyt skomplikowana. Oczywiście element, który ma na celu zainteresowanie odbiorcy jest zależny od branży, w jakiej działa nasza firma. Czasem wystarczy w centrum kompozycji wstawić oferowane przez nas atrakcyjne ceny, czasem oryginalny produkt lub usługę, zazwyczaj jednak takim elementem musi być dobre, a jednocześnie zaciekawiające hasło reklamowe.Bardzo ważnym elementem jest także sam projekt graficzny ulotki. Jej atrakcyjność wizualna oraz czytelność. Pamiętajmy o tym, żeby nie zaśmiecać całej ulotki zbyt dużą ilością zdjęć, grafik, czy nawet tekstu. Przez to stanie się ona nieczytelna. Dobra ulotka powinna na tyle zainteresować potencjalnego klienta, że sam będzie chciał się dowiedzieć czegoś więcej i po powrocie do domu wyszuka wszystkie niezbędne informacje. Jeżeli sami nie czujemy się na siłach, aby stworzyć atrakcyjną ulotkę reklamową, warto jest skorzystać z pomocy profesjonalistów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana