Artykuł sponsorowany

Taxi bez dzwonienia. Jak działają aplikacje taksówkarskie?

Taxi bez dzwonienia. Jak działają aplikacje taksówkarskie?

Taksówki. Widujemy je każdego dnia na ulicach miast i nie tylko. Niektórzy z nas podróżują nimi często, inni tylko w sytuacjach wyjątkowych lub kryzysowych, ale bez wątpienia dla wszystkich z nas są fantastycznym udogodnieniem. Dwie dekady temu po taksówkę trzeba było pójść na postój, od jakiegoś czasu można po nią zadzwonić, a dziś możemy zamówić ją przez mobilną aplikację taksówkarską. Jak działają aplikacje taksówkarskie?

Korporacje TAXI idące z duchem czasu

Większość firm działających na rynku stara się nadążać za potrzebami swoich klientów i oferować im coraz lepsze usługi, z których mogą skorzystać w coraz bardziej komfortowy sposób. Większość, a nie wszystkie, bo wciąż mamy zakłady rzemieślnicze i usługowe, czy sklepiki, które przez lata funkcjonowania na lokalnym rynku wyrobiły sobie taką markę, że nie ma konieczności, by wprowadzać zmiany. Zmiany u najlepszego zegarmistrza, mistrza fryzjerstwa, czy u sprzedawcy najlepszych pączków w mieście byłyby wręcz niewskazane. Korporacje TAXI należą do większości, a więc śledzą trendy na rynku, idą z duchem czasu, opracowują dla swoich klientów coraz wygodniejsze i korzystniejsze rozwiązania. Na stronie nowoczesnej korporacji taksówkarskiej w ofercie znajdziemy nie tylko taxi dla klientów indywidualnych, ale także taxi dla firm, transport bagażowy, dostawę zakupów, przesyłek, czy t aksówkarską obsługą imprez okolicznościowych i wycieczek. Taksówki możemy zamawiać przez telefon, przez stronę korporacji lub przez aplikację taksówkarską.

Aplikacje taksówkarskie – jak to działa?

Aplikacje taksówkarskie to bardzo łatwy i nowoczesny sposób zamawiania taksówek. Systemy aplikacji taksówkarskich są stworzone w taki sposób, by klienci mogli się nimi posługiwać w sposób intuicyjny. Najlepiej omówić konkretny przykład, a więc przyglądamy się aplikacji Android Korporacji Taxi 919 Kraków. Aplikację taksówkarską pobieramy z linku wskazanego na stronie korporacji – wystarczy kliknąć „zainstaluj”, by pojawiła się na naszym urządzeniu, smartfonie, czy tablecie. Taksówkę możemy zamówić na kilka sposobów:
  • ustalamy miejsce odbioru na mapie (nie musimy nawet znać dokładnego adresu, bo w jego ustaleniu pomaga nam GPS),
  • korzystamy z historii adresów, gdy już wcześniej korzystaliśmy z aplikacji,
  • wpisujemy nowy adres, korzystając z podpowiedzi aplikacji.
Za pomocą aplikacji taksówkarskiej możemy też określić swoje wymagania, na przykład, jeżeli potrzebujemy taxi van lub chcemy zapłacić kartą. Wszystkie informacje trafiają do centrali, a z niej do taksówkarza. To rozwiązanie idealne w wielu sytuacjach. Przykładów podamy kilka. Nie możemy rozmawiać w miejscu, z którego zamawiamy taksówkę, bo nie pozwala nam na to hałas. A może akurat to nie miejsce jest problemem, a nasza sytuacja? Jak najszybciej po skończeniu pracy musimy odjechać spod firmy, ale nie chcemy, żeby słyszał o tym nasz szef. Jesteśmy na rodzinnej imprezie, planujemy powrót do domu, ale chcemy uniknąć tradycyjnego „Nie, nie, nie, musicie jeszcze zostać”. Przykłady można mnożyć, ale aplikacji taksówkarskich coraz częściej używamy po prostu dlatego, że jest to dla nas wygodne. Na tyle biegle posługujemy się naszymi urządzeniami mobilnymi, że kilka kliknięć może okazać się szybszym sposobem na zamówienie taksówki niż tradycyjny telefon pod wskazany numer.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.