Artykuł sponsorowany

Naszywki - prosty sposób na zaznaczenie marki w kolekcji ubrań

Naszywki - prosty sposób na zaznaczenie marki w kolekcji ubrań

Wielcy twórcy z branży odzieżowej doskonale zdają sobie sprawę, że ich sukces to nie tylko wypadkowa wysokiej jakości tworzywa, czy kreatywności projektu, ale również rozpoznawalności. Tym właśnie jest marka – znakiem firmowym, który zaświadcza o oryginalności produktu. To marka w dużej mierze, jako synonim jakości, stanowi w wielu przypadkach główny czynnik wpływający na ostateczną cenę produktu. Krótko mówiąc: płacimy nie za sam produkt, lecz za stojącą za nim markę i jej prestiż. Marka ubrania lub innych produktów osobistego użytku, np. plecaków może być oznaczana na wiele sposób – jedną z nich są wszywki wykonywane z tworzyw sztucznych.

Charakterystyka naszywek

Naszywkami nazywamy niewielkie plakietki, na stałe mocowane do ubrania, np. do czapek, koszulek, bluz lub innych przedmiotów, takich jak torby czy plecaki. Jednym z rodzajów naszywek są tzw. żelki, czyli elastomery wytwarzane metodą mikrowtrysku z litego PCV. Kolorystyka tworzywa do produkcji żelek może być utrzymana w palecie Pantone lub wskazań klienta. Możliwe jest również uzyskanie naszywek fluorescencyjnych lub fotoluminescencyjnych – taką usługę znajdziemy między innymi w ofercie producenta naszywek i innych produktów reklamowych, firmy Imar. Poza żelkami możemy spotkać również naszywki drukowane – wykonuje się ja materiałach skóropodobnych, foliach i innych tworzywach, które następnie pokrywa się nadrukiem wykonanym metodą sitodruku.

Zalety naszywek

Naszywki to bardzo prosty i efektowny sposób oznaczania produktów odzieżowych, a tym samym reklamowania naszej marki. Metody mikrowtrysku oraz drukowania pozwalają wcielić w życie praktycznie każdy zaprojektowany przez nas wzór. Szczególnie ciekawe efekty można uzyskać w przypadku naszywek mikrowtryskowych nakładając na siebie kilka warstw o różnych kolorach. Ponadto naszywki takie są bardzo wytrzymałe, odporne między innymi na zmywanie oraz inne czynniki zewnętrzne, jakim poddany może być sam produkt, na który naszywka została umieszczona. Więcej informacji o naszywkach znajdziemy w ofercie firmy Imar, która na swoim koncie ma produkty wykonywane dla wielu znanych marek takich jak Telewizja Polska, Nivea czy Coca-Cola.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.