Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Naszywki - prosty sposób na zaznaczenie marki w kolekcji ubrań
Wielcy twórcy z branży odzieżowej doskonale zdają sobie sprawę, że ich sukces to nie tylko wypadkowa wysokiej jakości tworzywa, czy kreatywności projektu, ale również rozpoznawalności. Tym właśnie jest marka – znakiem firmowym, który zaświadcza o oryginalności produktu. To marka w dużej mierze, jako synonim jakości, stanowi w wielu przypadkach główny czynnik wpływający na ostateczną cenę produktu. Krótko mówiąc: płacimy nie za sam produkt, lecz za stojącą za nim markę i jej prestiż. Marka ubrania lub innych produktów osobistego użytku, np. plecaków może być oznaczana na wiele sposób – jedną z nich są wszywki wykonywane z tworzyw sztucznych.
Charakterystyka naszywek
Naszywkami nazywamy niewielkie plakietki, na stałe mocowane do ubrania, np. do czapek, koszulek, bluz lub innych przedmiotów, takich jak torby czy plecaki. Jednym z rodzajów naszywek są tzw. żelki, czyli elastomery wytwarzane metodą mikrowtrysku z litego PCV. Kolorystyka tworzywa do produkcji żelek może być utrzymana w palecie Pantone lub wskazań klienta. Możliwe jest również uzyskanie naszywek fluorescencyjnych lub fotoluminescencyjnych – taką usługę znajdziemy między innymi w ofercie producenta naszywek i innych produktów reklamowych, firmy Imar. Poza żelkami możemy spotkać również naszywki drukowane – wykonuje się ja materiałach skóropodobnych, foliach i innych tworzywach, które następnie pokrywa się nadrukiem wykonanym metodą sitodruku.Zalety naszywek
Naszywki to bardzo prosty i efektowny sposób oznaczania produktów odzieżowych, a tym samym reklamowania naszej marki. Metody mikrowtrysku oraz drukowania pozwalają wcielić w życie praktycznie każdy zaprojektowany przez nas wzór. Szczególnie ciekawe efekty można uzyskać w przypadku naszywek mikrowtryskowych nakładając na siebie kilka warstw o różnych kolorach. Ponadto naszywki takie są bardzo wytrzymałe, odporne między innymi na zmywanie oraz inne czynniki zewnętrzne, jakim poddany może być sam produkt, na który naszywka została umieszczona. Więcej informacji o naszywkach znajdziemy w ofercie firmy Imar, która na swoim koncie ma produkty wykonywane dla wielu znanych marek takich jak Telewizja Polska, Nivea czy Coca-Cola.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana