Artykuł sponsorowany

Marka Hershey's. Poznaj czekolady rodem z USA

Marka Hershey's. Poznaj czekolady rodem z USA

Słodycze, a szczególnie czekoladę, uwielbiają wszyscy – zarówno dzieci, jak i dorośli. Na światowym rynku możemy znaleźć przedsiębiorstwa z fascynującą, długą historią i tradycją, których produkty osładzają ludziom życie od wielu lat. Jedną z takich marek jest marka Hershey’s, słynąca właśnie z wyrobów czekoladowych. Jak powstała i na jakie jej słodycze warto zwrócić uwagę? O tym poniżej.

Fascynująca historia marki Hershey’s

Początki marki Hershey's sięgają końca XIX wieku, a konkretnie roku 1894, kiedy to Milton Snavely Hershey założył firmę pod nazwą The Hershey Company. Jej historia jest bardzo ciekawa i imponująca, szczególnie że dzisiaj jest jednym z czołowych na świecie producentów czekolady i produktów z niej wytworzonych. Milton Hershey's urodził się w niezamożnej rodzinie w stanie Pensylwania. Ponieważ jego edukacja zakończyła się dość wcześnie, zmuszony był podjąć pracę zarobkową – tym sposobem trafił do drukarni. Praca ta jednak nie przynosiła mu satysfakcji, a gdy po pewnym incydencie został z niej zwolniony, jego matka wysłała go na nauki do rzemiosła cukierniczego. Jak można się domyślić, był to początek słodkiej, ale burzliwej przygody, trwającej do ostatnich dni Miltona Hershey'sa. Pobierał on nauki u wielu cukierników, założył kilka biznesów, z czego część się powiodła, część niestety nie. Jednym z udanych biznesów była fabryka karmelków, jednak udanie się na światowe targi i ujrzenie maszyny do produkcji czekolady było punktem zwrotnym – fabryka karmelków została sprzedana, a Hershey na masową skalę zajął się produkcją czekolady. Chciał, aby czekolada przestała być dobrem luksusowym, a zaczęła być dostępna dla wszystkich, W taki sposób rozpoczęła się masowa produkcja czekolady w nowoczesnej fabryce. Sam Hershey's natomiast słynął nie tylko ze słodyczy, ale również wizji, dzięki której poza fabryką stworzył całą infrastrukturę w mieście Hershey’s. Fabryka rozwijała się bardzo szybko, więc zaczęto produkować też nowe produkty. Dzisiaj słodycze Hershey’s znane są na całym świecie, a firma zatrudnia ogromne ilości pracowników.

Czekolady i inne słodycze marki Hershey’s

Słodycze marki Hershey’s możemy w wygodny sposób zdobyć, kupując je w sklepach internetowych, specjalizujących się w dystrybucji słodyczy z całego świata, takich jak np. American Candy Shop. Znajdziemy w nich na przykład tradycyjną, ciemną czekoladę Hershey's sugar free caramel filled chocolates o smaku karmelowym, produkowaną od wielu lat w niezmiennej recepturze. Charakteryzuje ją wyjątkowy, karmelowy smak i brak cukru w składzie. Warto zwrócić uwagę również na praliny z mlecznej czekolady z dodatkiem migdałów i toffee czy Hershey's special dark miniatures assortment – zestaw rozpływających się w ustach czekoladek, których bazę stanowi gorzka czekolada. Na miłośników czekoladowych smaków czekają w tym zestawie czekoladki z samej gorzkiej czekolady, gorzkiej czekolady z dodatkiem orzeszków ziemnych i gorzkiej czekolady z dodatkiem chrupiącego ryżu. Inne produkty Hershe'ys, które z pewnością zainteresują fanów amerykańskich słodyczy, to polewa z mlecznej czekolady (Hershey's Milk Chocolate Shell Topping), kakao bez cukru w puszce, czy precelki z dodatkiem mlecznej czekolady o nazwie Hershey's Milk Chocolate Dipped.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.