Artykuł sponsorowany

Czy warto zainwestować w baner reklamowy?

Czy warto zainwestować w baner reklamowy?

Wizerunek, jaki tworzymy na początku działalności naszej firmy, często zapada klientom w pamięci na długie lata. Dotyczy to wszystkiego - poczynając od wizerunku osób, które mają kontakt bezpośrednio z klientem, a kończąc na reklamie zewnętrznej. Ważny jest więc wizerunek naszych pracowników, wygląd siedziby firmy oraz formy reklamy i marketingu, jakimi promujemy swoją działalność. Czy w dobie marketingu internetowego banery reklamowe również są ważne? Czy warte są inwestycji?

Inwestycja w logo

Zacznijmy kwestię zewnętrznej reklamy firmy od logo, które razem z nazwą powinno stanowić podstawę do budowania wizerunku. Logo powinno zostać zaprojektowane w taki sposób, by dobrze prezentowało się zarówno na drobnej wizytówce, jak i na wielkoformatowej reklamie. Możemy próbować wykonać projekt własnymi siłami przy użyciu prostych programów graficznych, jednak zawsze warto skorzystać z porady fachowca, który finalnie przygotuje nasze logo w taki sposób, by można było go używać na różnych formatach i różnych materiałach. Nie może zawierać zbyt wielu detali, które będą niewidoczne na przykład na ulotce reklamowej. Używajmy znaków i kolorów, które będą kojarzyły się z profilem naszej działalności. Woda na przykład definitywnie kojarzy nam się z kolorem niebieskim, nie żadnym innym.

Halo, tu jesteśmy!

Kiedy mamy wstępnie opracowany wizerunek firmy i jej logo, możemy przystąpić do reklamy. Tylko po przygotowaniu konkretnej oferty (czym się zajmujemy, co możemy zaproponować) możemy ją rozpocząć. Zewnętrzne banery reklamowe na budynku naszej firmy lub w innych miejscach będą szczególnie ważne, jeżeli działalność naszej firmy skierowana jest bezpośrednio do osób, które zamieszkują okolicę. Załóżmy, że otwieramy winiarnię, w której można dokonać degustacji wybranych trunków i kupić butelkę idealnego dla siebie wina. Małe jest prawdopodobieństwo, że ktoś przejezdny zatrzyma się, by dokonać degustacji, więc ogromny baner w jaskrawych kolorach z napisem „zapraszamy na degustację wina” mija się tu z celem. Lepiej zachęcić mieszkańców delikatnym banerem, który będzie kojarzył się przede wszystkim z klasą i wysoką jakością – mówi nam przedstawicielka firmy AA Studio Kombiko z Plewisk. Dużym banerem warto zachęcić kierowców do zatrzymania się na przykład przy przydrożnej restauracji. Każda reklama może być skuteczna, pod warunkiem, że zostanie odpowiednio dobrana do oferty firmy i potencjalnych klientów.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.