Artykuł sponsorowany

Czy warto kupować drukarki mniej znanych marek?

Czy warto kupować drukarki mniej znanych marek?

Cena nie zawsze świadczy o jakości produktu. Drogie towary także bywają zawodne. Zamiast wydawać majątek na urządzenie do drukowania znanej marki, czasem warto zainwestować w drukarkę mniej znanego producenta. Słabo rozpoznawalne firmy także mają dużo do zaoferowania. Przede wszystkim starają się traktować każdego klienta w sposób indywidualny i wychodzą naprzeciw jego potrzebom. Dlaczego jeszcze warto kupować drukarki mniej znanych marek?

Jaką drukarkę wybrać do domu a jaką do firmy?

Niektóre przedsiębiorstwa są zmuszone do drukowania ogromnych ilości dokumentów. Z tego powodu na ich wyposażeniu powinny znajdować się najlepszej jakości urządzenia do drukowania. Wybór drukarek zależy w dużej mierze od tego, jakie materiały i w jakiej ilości będą na co dzień drukowane. Należy zatem zwrócić uwagę na podstawowe parametry sprzętu, takie jak:

  • rozdzielczość,
  • szybkość druku,
  • obsługiwane formaty nośników,
  • wbudowany wyświetlacz,
  • wydajność,
  • funkcje dodatkowe.

Jeśli drukarka będzie przeznaczona do użytku domowego, może charakteryzować się słabszymi parametrami. Urządzenia przeznaczone do firmy natomiast, muszą być bardziej wydajne i mieć zdecydowanie więcej funkcji dodatkowych.

Dlaczego warto korzystać z usług słabo rozpoznawalnych marek?

Rozpoznawalność marki nie zawsze świadczy o jakości sprzętu. Drukarki znanych producentów również bywają zawodne. Mimo iż są lepiej reklamowane i mają na przykład więcej funkcji dodatkowych, często okazują się mniej wydajne niż urządzenia mniej znanych producentów — informuje przedstawiciel firmy Toner-Drukarki.

Mało znane marki mają bardziej indywidualne podejście do klienta. Duże firmy świadczą usługi na szeroką skalę, dlatego w przypadku awarii drukarki nie raz trzeba czekać w kolejce do jego naprawy. Mniejsze firmy zazwyczaj szybciej realizują usługi serwisowania, ponieważ mają mniejszą liczbę klientów. Kolejną zaletą wynikającą z kupowania urządzeń do drukowania mniej znanych marek jest fakt, że zwykle oferują one niższe ceny. Odpowiednia polityka cenowa wpływa na zwiększenie liczby potencjalnych klientów. Jeśli idzie w parze z jakością produktu, firma może mieć pewność, że klient zostanie z marką na dłużej.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.